Khamis, 28 Mei 2009

SaLaM.....

Ai..kat cni adalah blog dak2 ys....aku kenalkan diri aku...just cll me ana...aku tulun wat kan blog nie tuk dak2 ys...em ys maksudnyer YOUTHSAYS...nie lmn web yg bley tny pe jew soalan,komen,cari membe,ilangkan rasa buhsan mse korank kat tmpt study x pun kojew....jadi kat cni adew satu gerakan yang dikendalikan oleh dak2 ys..mcm politik la kan??hehehehe....mmng permulaan msk jew laman web nie cari wet..tetapi biler da join..memang best...budak2 nyer happening.....aku akn kenalkan budak2 ys nie...permulaan activity ys ....iyewlah tournament....so jupe len page....

6 ulasan:

  1. Bagus blog nie! Aku sapot ana... sapot moral je bukan sapot duit ye....

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Thank you for having this blog! We sure need more of these for the YouthSays members :)

    Yuna
    YouthSays Team

    BalasPadam
  4. cmne aku leh xtaw de gathering nie??
    wakakaka...
    truskan2...
    :)

    BalasPadam
  5. aku d abaikan...sedey sadis pilu hampa terluka...hahhahaha

    BalasPadam