Ahad, 14 Jun 2009

AcTiViTy sG GaBai....


aloo...bersamaan 13/06/2009 telah diadakan aktiviti ke SG GABAI...em dalam 15 owng yg dtng dr 23 owang..em ok la kan...bg respon gak yang datang tue..arigato gozaimasu yew....sebelum aku cerita ngan lebih lanjut lagi..kat cni dak2 nie bagi anugerah....em sepatutnyer pm kite yg bagi kan...tapi aku selitkan sekali la ek...ANUGERAH2 DAK2 SUKAKI ADALAH:-

1) AFSARUDY-em dpt anugerah owng yg pitam nek tangga gabai...smpi pancit..nasib bek lew kekasih hati tulun kan..hehehe...cz si rudy nie dew asma.jdi begitulah citenyer...tp berjy gak smpi...hiks...

2) ANIS-queen of sand-ha nie asrey yg bg anugerah kat diew...

3) AZLEYA-ha yg nie x penah rasa panas-sentiasa pakai sweater wlupun hakikatnyer x sejuk malah panas bangat..hehehehe

4) ZIDI-yg nie pakwe pada si azleya-pengeluar asap paling banyak cz biler da nek tangga gabai nie..bilew diew duk belkng badan diew dew asap kuar..ha pelik kan??

5) ASREY- ha nie lah owg yg dtng paling lambat.. n then makan paling banyak..hehehe

6) JEN57-paling awal datang tukang jaga tempat sebenarnyer..ate kena lew dtng awalkan...

7) VALE OC- pembunuh cicak paling kejam...abey belakang badan cicak tue terburai ckit..eee....yg nie dalam kete mse ke gabai...

8) WICKEDTEDY- em nie tunjuk perubahan dari segi fizikal(rambut da tukar warna)dari perang ke itam..nielah perubahan yg nk ditunjukkan....

9) ART-MIN- nie main tambah nama jew sesuka ati diew..mentg2lah da nama sukaki..

10) WATERLILY- mase panjat tangga gabai,owng awal yg cabut sandlenya..em takut tergolek nnt..hehehe

11) EWANSHEEDA- penampal banner YS....

12) HIEL-dak paling pemalu

13) ANA- tetap cover cun(make up x tanggal)..sape lak yg g aku anugerah sebegitu-em cz x mandi pun mase kat gabai tue...

14) J3B4T-em dak makan paling awal hakikatnyer datang paling lambat...hehehehe

4 ulasan:

  1. best2..anugerah untuk aku xde ke ana?kihkihkih...

    BalasPadam
  2. huh...sejak bile aku suke tambah name ni...huhuhu... anakunda btul...huh

    BalasPadam
  3. dyna re...
    sory..ate aku lupew nak wat..em aku tengok dalam itu kertas..sory yew...

    BalasPadam