Selasa, 9 Jun 2009

BeRkUnJuNG.....


hai...em aku da lame plak x update planet ys nie...cory2 yew kawan2....em aku nk story ckit nie...em brapew minggu lepas budak2 ys dtng kew rawang..em da la uma aku nie jauh seolah2 nk ke kg la kan..ate ulu..nk wat cam ne??eh tertouching lak ana nie lak ek??eh xdew maknayer aku nk touching2 ek...em budjet si asRey n vale jew nk dtng rawang..pastue diew cll wat kali ke 2..ramai lak yg datang...em terkojut den,terharu..dan ter2 len lah..yg datang AFSARUDY,DYNA,ANIS,BAYU,ASREY, N VALE OC....n sepatutnyer ART MIN ngan aweks nyer dtng gak n WICKEYTEDDY...tpi dew hal yg x dpt dielakkan nie jew yg datang..sajew jew diorang...so nie pic2nyer..

2 ulasan:

  1. dh kene halau pn sempat lg nk bergambo...ish3

    BalasPadam
  2. hohoho ana sory tak dpt gi...asrey call aku gune hanset vale...suare pelik je...aku ingt vale dh bertukar suara...hahahhaa

    BalasPadam